Mundord-Sred

Alles über die Wagnerstadt jenseits des Spiels mit dem runden Leder. Impressionen, News, Gschichtla aus und um Bayreuth.
Antworten
DI STEFANO
Beiträge: 12487
Registriert: 29 Sep 2002, 15:41
Kontaktdaten:

Beitrag von DI STEFANO »

Alsu , iech winsch aich nochad dann amoll fill schbass am Baraida bercherfest und saufd ned sufill , das nochad wenn i widda vum bluusfesd kumm a nuch a wengla fir miech ibrich is.
Aber solange die Idee von der Oldschdod nicht aufhört zu begeistern und die Menschen das leben wird auch die Tradition bestehenbleiben.
Prost!
sam
Beiträge: 21445
Registriert: 17 Aug 2002, 22:39
Wohnort: Kuweit

Beitrag von sam »

Schdefano, hosd du eichendlich a a schlauchbood dabei. die ham nämlich bei die schwoom mambfsuunordicha reng gmeld.
Seele: "Ich bin viel zu übergewichtig, und des merk ich aa an mir selber."
Hecke4Life
Beiträge: 846
Registriert: 05 Aug 2006, 12:57
Wohnort: Fürth

Beitrag von Hecke4Life »

Weddernei wir worn iebers Wochenend flädräidsaufen im osdn..

Des wor a feina sach do an der dschächischn gränds! 8O
Bareider
Beiträge: 2639
Registriert: 28 Okt 2006, 15:39
Wohnort: Bayreuth-Süd

Beitrag von Bareider »

Hecke4Life hat geschrieben:Weddernei wir worn iebers Wochenend flädräidsaufen im osdn..

Des wor a feina sach do an der dschächischn gränds! 8O
Wos sogdn do dei Mudda?? Und wor do dei Vadder ebber aa dabei???
Jessas, iech muss mich scho wunnern, wie die Juuchnd vo heid ford mehra verkummd... Und die Eldern schaua zu. Odder machn mid! 8O :lol:
Schliiiimm...
Schon komisch: die mit der kleinsten Zukunft machen sich die größten Sorgen.
Hecke4Life
Beiträge: 846
Registriert: 05 Aug 2006, 12:57
Wohnort: Fürth

Beitrag von Hecke4Life »

Meina beidn äldern worn dabei, obber iech hob nadürlich ned miedgemachd..

Sondern jemand annersch *husd* :lol:
Sid
Beiträge: 2252
Registriert: 24 Jul 2002, 22:30

Beitrag von Sid »

Solcha Eldern hädd iech a gern ghabd - obwohl, naa, lieba ned! Wenn iech ma dess su vorschdell - sellmols (oder weiland :wink: ) mid meina Eldern auf a Bardie geh? Do hädd iech ned aan Schlugg Algohol nunda brochd... :lol:
Ich mag Pflanzen. Die halten die Fresse.
Wigo
Beiträge: 467
Registriert: 15 Aug 2006, 14:48
Wohnort: Kulambooch
Kontaktdaten:

Beitrag von Wigo »

Des wor a offizieller Vereinsausfluch. Und su viel is do a widder ned gsuffn worn. Mei Fraa fasd nix, der klaa a weng wos, und iech, naja., a zwaa heffella :wink:
schorschla
Beiträge: 19902
Registriert: 27 Jul 2002, 15:59

Beitrag von schorschla »

ausm drei-lidder-gruuch 8)
keine handbreit den rassisten.
Hecke4Life
Beiträge: 846
Registriert: 05 Aug 2006, 12:57
Wohnort: Fürth

Beitrag von Hecke4Life »

Der ko im momend ned andwordn, der is auf der nachbedrachdung vom ausfluch! :lol:
Eckes
Beiträge: 2291
Registriert: 19 Sep 2002, 16:53
Wohnort: Tief im Westen
Kontaktdaten:

Beitrag von Eckes »

Manchmol bewunner iech ja die Juchend von heid, Flaedraedsaufn hods zu meina Zeid nonich gem, schod eigndlich. Do bisd dann imma omds a Haufn Geld lusworn, obwull zu unnara Zeid hod ma ja bluss Bier gedrungn, des mid denna Koggdaels hods ja do nonich gem. Do hosd a Bier beschdellt und zu jedn Bier hald a Schnäbbsla.
Worn des domols nuch scheena Zeidn in Kanabee drum, do hod ja jedn Diensdoch da Schnabs für 99 Minudn bluss 99 Pfenning kosd. Da Leu hod glaab i amol aanahalb Flaschn nindagsuffn und danach is a nu midn Audo haamgfoan... vazilln sich zumindesd nu heid die Leid :wink: Ongeblich hodda ja domols nuch dangn welln und is dann bei da Arol am Eishoggischadion bein Berrnreida neigfohrn, hods oba nimma su orch mid da Koordinadzion ghad und hod maan iech zwaa Zabfseiln midgnumma. :) Godd sei Dang is nix exbludiad domols, owa iech maan drei Monad worra drodzem in Sangd Schorsch draußn gsessn...
Junge Junge Junge - 3.Liga
Hans Mustermann

Beitrag von Hans Mustermann »

Flaedraedsaufn is ja wohl dodal der bringer, und des loch saggd wie die sau middlerweiln
Zuletzt geändert von Hans Mustermann am 11 Aug 2007, 14:32, insgesamt 1-mal geändert.
der leu
Beiträge: 1483
Registriert: 19 Aug 2005, 23:26
Wohnort: Preußen
Kontaktdaten:

Beitrag von der leu »

@ Eckes

Bleeder Oarsch!
Martin Driller (über Marek Mintal): "Er ist leider skandalfrei. Eigentlich schade für jeden Fußballer, einen Skandal sollte man schon mal haben, denn sonst gibt's ja nix zu erzählen."
Sams
Beiträge: 2209
Registriert: 03 Aug 2003, 18:17
Wohnort: Bronx of Hof - Hood Wölbi
Kontaktdaten:

Beitrag von Sams »

Soochd amool, iehr hobbd woll ann eierm Faierdooch aa olla niggs bässers dsu doo ols in demm Foahrum abbdsuhänga?!
:roll:
Das Leben ist eher breit als lang - und wir steh´n alle mittenmang!
(Erwin Runkel - Kaiser von Nordrhein-Westfalen)
Mitch BT
Beiträge: 7678
Registriert: 25 Jul 2002, 11:18
Wohnort: Bayreuth

Beitrag von Mitch BT »

Für uns iss ja die Deidsche Einheid nix bsonders, für Eich Huufer hald scho, wall die ja domolzich die Grenzn zu uns rieber aufgmachd hamm und Ihr dann aa woss vu unserm Wohlschdond abgriechd habbd.
Also, feierd nuch schee,gell! :wink:
"Und Gott schuf Tony Iommi nach seinem Ebenbilde und führte ihn zusammen mit Terry Butler, Bill Ward und John Michael Osbourne" (Deaf Forever)
sam
Beiträge: 21445
Registriert: 17 Aug 2002, 22:39
Wohnort: Kuweit

Beitrag von sam »

Die Trabis stauen sich schon wieder vor der Ausfahrt Hof-West :!: :twisted:
Seele: "Ich bin viel zu übergewichtig, und des merk ich aa an mir selber."
Antworten