Wie heißt es richtig?
-
Sid
Wie heißt es richtig?
In letzter Zeit ist mir aufgefallen, daß es eigendlich keine einheitliche Schreibweise für "Oldschdodd" gibt. Während ich das "fränkische dobbel dee" bevorzuge, tauchen auch alle möglichen anderen Schreibweisen auf. Also, wie heißt es richtig.
-
Ein Bayreuther
-
Mitch BT
Iech deeds su schreim wiemass soochd. Obba iech kumm a errer aus der Hammerschdod, villeichd soochdma doo annersch zu Schdod, wall do ja Schdodd mid zwaa harde D om End gschriem werd. Etzad wohn iech iebrigns in der Gardnschdod, doo werd Schdod a su gschriem wiemas soochd. Missad ma hald zur Nod amoll im "Wildn Moo" nochfroong.
Iech bin für OLDSCHDOD, sunsd derfad ma uns ja a neie Fohna machn lossn.
Iech bin für OLDSCHDOD, sunsd derfad ma uns ja a neie Fohna machn lossn.
"Und Gott schuf Tony Iommi nach seinem Ebenbilde und führte ihn zusammen mit Terry Butler, Bill Ward und John Michael Osbourne" (Deaf Forever)
-
Mitch BT
In der Gloggn hobb iech a a Zeid gwohnd, des is jetz vielleichd a schlechda Vergleich, oba die werd scho maledda mid zwaa G in der Middn gschriem. Oba iech glaab, des hilfd jetz a ned werglich weider.
"Und Gott schuf Tony Iommi nach seinem Ebenbilde und führte ihn zusammen mit Terry Butler, Bill Ward und John Michael Osbourne" (Deaf Forever)
-
Caligula
Find euch zwar voll gut, aber irgendwie kann ich die obigen Beiträge nicht so recht lesen.Sid Vicious hat geschrieben:In da Gloggn, do wohn iich ja selba! Des is ganz glor, zwaa g in da Middn. Und wen ma Stod a su socht, is a glor, dass ma sa mid an weichn d am End schreibd, oba bei unsara "Schlachtrufe" socht ma doch ehra "Schdodd", oda?
![]()
![]()
Bitte schickt mir einen Übersetzer durch die Leitung.
-
Sid
-
Ein Bayreuther
-
alfonzo
flo
schorschla